середу, 15 квітня 2015 р.

Фотоконкурс "Cherry in bloom"

Вітаю Вас, мої дорогенькі читачі!

Я сьогодні до Вас з чудовою новиною - вирішила організувати свій перший розіграш-конкурс! 



Тему мені підказала весна та назва моєї майстерні - Вишневий Цвіт. Колись я дуже випадково вибрала собі це ім'я, але з часом зрозуміла, що це справді дуже моя назва) Вишні росли під моїм вікном і кожного року я з нетерпінням чекала, коли ж вони зацвітуть, не могла надихатись їх ароматом і намилуватися їх білим вальсом! 

Ось тому я й оголошую фотоконкурс в честь себе, а точніше вишневого цвіту, "Cherry in bloom" ))) Розуміючи, що не завжди в містах можна знайти саме вишню, я завдання спростила і чекаю від Вас фото цвіту будь-якого плодового дерева - абрикоси, яблуні, вишні, персика...
Це може бути і фото самих квітів, і творча робота з ними (наприклад, листівка, на якій є картинка квітів вишні чи вишивка). Фантазуйте і креативте!

І звичайно будуть і подарунки! Отже, головного переможця виберу я за найкрасивішу та найоригінальнішу фотографію, і в подарунок він отримає розмальовку Міллі Маротта "Барвистий світ" 



Другого щасливця обере Рандом і до нього полетить мій блокнот ручної роботи. І звісно будуть ще і маленькі сюрпризи-бонуси))))

Щоб взяти участь в конкурсі, Вам слід виконати такі умови:

1. Бути підписаним на мій блог, я буду рада бачити нових друзів!

2. В своєму блозі опублікувати фото із вишневим чи іншим цвітом плодового дерева (чи творчу роботу з ними) та обов'язково додати банер конкурсу і посилання на цей запис! 

3. Додайте банер на бокову панельку свого блогу.

4. Повернутися сюди і записатися в лінки. 

Розіграш відбудеться 15 травня, переможці будуть оголошені на протязі двох днів.


Бажаю Вам океан весняного натхнення і чекаю Ваших чудових фото!

П. С. Схожий розіграш я проводжу і в моєму інстаграмі vyshnevyjcvit за хештегом  #cherryinbloom_ua 
Долучайтесь і там))




8 коментарів:

  1. Люда, дякую за чудовий конкурс і нагоду показати улюблені фото квітучих дерев :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Вам за те, що долучилися)))

      Видалити
    2. Мені це принесло радість і маленьку втіху. І можна на "ти", будь ласочка :)

      Видалити
  2. Яке цікаве завдання! Плодові дерева цвітуть скрізь і треба дуже постаратися, щоб кадр вийшов оригінальним :)
    Можна уточнити - фото має бути нове чи з архіву? І скільки фото від однієї особи можуть брати учать?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І багатьом це вдається))) Загляньте в мій Інстанрам (посилання є в тексті), там уже зібралося дуже багато цікавих фото!

      Фото для конкурсу має бути новим, від одного учасника брати участь можуть три фото.

      Видалити
  3. Дуже цікавий конкурс. Не претендую на оригінальність, бо фотограф з мене ще той)) Але все ж таки прийняти участь хочеться, тому ділусь своїми черешневими бджолами))

    ВідповістиВидалити
  4. Доброй ночи! Какие у вас красивые фотографии) И я не могу пройти мимо и спешу у вас поучаствовать.
    Вот ссылку http://sibiritka.blogspot.com/2015/05/blog-post.html

    ВідповістиВидалити
  5. Весна , весна !! .... Красота вокруг и в душе :)

    ВідповістиВидалити