четвер, 19 грудня 2013 р.

Листівка Миколаївська

Вітаю!

Обіцяла собі, що сьогодні за скрап не сідатиму, але не стрималась. А все тому, що згадала про останній день 5-ого етапу новорічного марафону "Рукодельный Новый год" у блозі "Декоративный город" . Обов'язковим елементом цього етапу є ялинка. Ось що в мене вийшло))) 



Перемагала в собі мінімалізм, як могла, бо перша задумка була взагалі максимально простою! Використовувала вирізну картинку з ялинкою, 3-D наклейки, висічки, вирубку у формі гілочок, підвіску-циферблат. Сніг на ялинці помазала сріблястим глітером і вона від того стала просто красивезно об'ємною. Жаль, на фото це мало видно((((

А ось трохи кращі фото)))




До речі, якщо хтось знає як відмінити автоматичне редагування фотографій в блозі, то дуже прошу мені розказати. А то мені фото затемнює після завантаження((((((


Робила я листівку за скетчем №2 блогу "Мари-Арт", я його трошки перевернула)))))

Ще беру участь у таких завданнях:
У мене листівка зовсім без нього)))))


Чекаю на Ваші відгуки!!!



Немає коментарів:

Дописати коментар