четвер, 26 грудня 2013 р.

Вінтажна новорічна серія

Вітаю!

Я сьогодні з цілою партією листівок, які творилися на одному диханні) Дуже сподобався розмір - 10х15 см, це тепер мій улюблений! В основному вся серія зроблена з паперу від Кайзер граф, з використанням їх висічок, це тепер мій улюблений виробник! А зробила я їх з натхненням від завдання "Серия открыток - Новогоднее трио" блогу Совушка Славия.


А ось і мій квартет:


А тепер по черзі))) В цій листівці використовувала висічки (віночок та напис), бабусине мереживо, дзвоник. Така простенька вийшла.


Це моя улюблениця! Вона мені так подобалась, що мені її навіть не хотілося в магазин віддавати (так, спробувала я таке сьогодні, побачу, що з того вийде). Але потім подумала, що як мені вона так до душі, то і когось може втішити)))) В ній використовувала мереживо, підвіску-ангелика, шнури, гудзики, дерев'яний дзвоник. Ось така вона музична, аж співає)))


Беру участь з нею в таких завданнях:
- "Пуговицы" блогу Shabby scrap

- "Мой декабрь" блогу Первый белорусский.

В грудні ми разом з чоловіком вчимось у нашого друга-музиканта нових народних колядок, щоб на свята віншувати знайомих. Це найкраще налаштовує мене на різдвяний настрій. Саме це і виражено в цій листівці))))
А це улюбленка чоловіка: мереживо, дерев'яна ялинка, картинки посаджені на гофрований картон та вспіненний скотч, напис-висічка.

Беру участь в завданні:


В цій листівці використовувала знову ж таки бабусине мереживо, стрічку з ялиночками, роздруківку, дерев'яний новорічний гудзик, шнур)))


Беру участь в завданнях:

- "Новогодний экспресс ЕЛКИ"  блогу Кафе СкрапоМама

Ось і все, такий величенький у мене вийшов пост про такі малятка))))

Дуже чекаю Ваших відгуків!!!






Немає коментарів:

Дописати коментар