вівторок, 31 грудня 2013 р.

З Новим Роком і підсумки!

Вітаю!

Ось і останній мій допис в цьому році - 25-ий, майже ювілейний))

Що ж сталося за цей рік? Я почала займатися скрапом, а ще квілінгом і декупажем! Це забирало весь мій вільний час і всі сили, але принесло дуже багато відкриттів, радості та нових знань. Я багато пробувала і вчилась!

Я закінчила навчання і пішла на свою першу роботу! Нагадую, що працюю я з дітьми в дизайн-студії декоратором-викладачем. Було інколи важко, але діти приносять стільки радості та натхнення, вони такі різні, так цікаво слідкувати за ними і вчитися знаходити спільну мову. І це таке щастя, коли я бачу, що чогось їх навчила і вони тепер можуть творити самостійно тільки з моєю допомогою! Я не заганяю їх в рамки програми, а вчу самим придумувати цікаві ідеї і не боятися експериментувати! І у них вдається!

Але моє навчання не закінчилося і тепер я аспірант першого курсу! Радію, що зробила це своїми силами і довела собі, що я це можу! Тепер попереду наукова робота і звання Кандидата культурологічних наук)))

Цього року відсвяткували з чоловіком першу річницю нашого одруження! Про це багато не писатиму, що тут скажеш: я - щаслива!

Зі скрапових досягнень були перший топ і ПД, а ще поділюся з Вами радістю: я тепер в ДК чудового блогу Сундучок Идей і скоро вийде перше завдання з моєю участю! Тішусь, як дитина!!!


Я багато вчилась, надихалась, помилялась... Пробувала робити м'які листівки та альбоми (адже цього року здійснилася моя мрія - я купила швейну машинку!), спробувала віддати свої листівки в магазин під реалізацію і вони розійшлися за декілька днів ( тепер маю замовлення і після Нового року матиму багато роботи). Таке щастя, що комусь подобається твоя робота!

А ще моя країна знову прокинулася і ми спільно боремося за свої права! І я щаслива бути краплею в океані!

Подій було ще багато, але буду закінчувати)

Бажаю всім гарного Нового року та теплих Різдвяних свят! Будьте щасливі та здорові, тіштеся всім, що з Вами відбувається, дякуйте за все і усміхайтеся! І все буде добре!

Натхнення Вам та миру!

З любов'ю,

Люда




Немає коментарів:

Дописати коментар