суботу, 18 січня 2014 р.

Нестандартна валентинка

Вітаю!

Я вже Вам  розказувала, що беру участь в завданні Вышивка&Скрапбукинг блогу Happy Scrap Moments. Чудовий проект, мені завжди подобались листівки з вишивкою. Але вишила я білочку, а натхнення не приходило( Уже подивилась купу неймовірно гарних робіт інших учасниць, роботи Каті, а потім просто почала робити і зрозуміла як хочу цю вишивку пристроїти))))
У мене якось так всі роботи складаються: без чіткого попереднього плану, в процесі))))

І ось вийшла у мене така листівка про любов в норвезькому стилі. Вона майже вся складена з подарунків, наприклад папір - це новорічний набір, який отримала в подарунок за топ) З моїх матеріалів тільки вишивка.


В такі рамочці моя білочка, це моя перша спроба шити по колу))) Під вишивкою товстенький синтепон


А це деревце, на якому росте любов. На ньому зараз серцепад, можна йти збирати плоди і дарувати найдорожчим людям))


Букви вирізані з листа іншого набору, але гарно вписалися)



Мій чоловік навіть її не покритикував, сказав, що все гармонійно, а це від нього неабияка похвала))))

Надіюсь, Вам теж сподобається! Чекаю на Ваші відгуки та критику!

І приєднуйтесь до завдання


Ще беру участь:
- в Завданні - Палитра "Красочная" блогу Кафе Скрапо Мама


- в завданні Всё дело в клетке! блогу Арт-Кладовая





2 коментарі: