суботу, 15 лютого 2014 р.

Романтичне тріо

Вітаю!

Не знаю як Ви, але ми з чоловіком Дня Валентина не святкуємо, так само як і 8-ого березня чи 23-ого лютого. Не святкуєм, бо любов-це не один день, і я не люблю, коли щось роблять тому, що така дата наступила і всі так роблять. Набагато приємніше коли чоловік просто так приносить мені мій улюблений гарячий шоколад і цукерки від Львівської майстерні Шоколаду (останній раз це було того тижня) чи квіти, а я роблю йому листівки з признанням чи купляю щось, про що він мріє зараз, не чекаючи дат) Тому листівок саме валентинних у мене не багато, вони більше взагалі про любов, універсальні. Такою вийшла і ця серія, на моя думку унісекс: і для жінок, і для чоловіків. А ще вона дуже стримана і проста, але мені дуже подобається!

Папір використовувала різний, з того опту, що купила)


Тут додала паризьку вирубку, карточку, квіти, салфетку, напис вирізала з листа з набору (він великий, написи класні, надовго вистачить)))



Тут теж карточка, вирізані написи і квітка саморобна з органзи



Ця мені подобається найбільше, така строга і вишукана. Ластівка це штамп, до карточки пришиті сердечка, і гарно в композицію вписалися напівбусини)








Все, сьогодні буде ще одна листівка))))


3 коментарі:

  1. Людо, гарне тріо! І як чудово, що ви даруєте подарунки один одному просто так, без свят. А ще чудово, що ти можеш подарувати чоловікові те, по що він мріє. Бо мій чоловік мріє про дрелі та шурупокрути, в яких я нічогісынько не тямлю)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Так приємно, що ви так слідкуєте за моїми постами! І так хвалите! Ох, приємно)))) А мій чоловік деколи мріє про новий ремінь чи запонки, а я в цьому тямлю як в дрелях))) Але викручуюсь)

      Видалити
  2. Очень красиво!Спасибо, что вдохновились нашим заданием от АртУголка-)

    ВідповістиВидалити