неділю, 16 березня 2014 р.

Блокнот "Записки режисера"

Вітаю!

Дуже тривожно зараз на душі! Так хочеться миру і спокою! І творити, творити, творити... Але реальність зовсім не радісна і не мирна! Та поки нічого ще не ясно, можна трошки відволіктися. Покажу Вам свій новий блокнот.

У мене його замовила дівчина мого улюбленого викладача з майстерності актора і сценічної мови, чудової людини і мого друга. Оце так мені пощастило))) В блокноті дотримувалася театральної тематики


Тканину вибирала замовниця, обкладинка задекорована такою симпатичною картинкою з театральними масками, скрап-папером і моїми улюбленими брадсами



Форзаци:




Сторінки я розробляла сама, це портрети Ґротовського, Мейерхольда, Курбаса і Брехта - геніальних режисерів.


Мені результат сподобався! І замовниці теж))) 





3 коментарі:

  1. Хороший получился блокнот, сдержанный и практичный. Картинка с масками прямо завораживает! Спасибо, что выбрали скетч от Первого Белорусского ЧБ!

    ВідповістиВидалити
  2. Замечательный блокнот!
    Люда, заходи за наградкой: http://bobrik-vv.blogspot.com/2014/03/blog-post_22.html

    ВідповістиВидалити
  3. Очень классный! Спасибо от Первого Белорусского!

    ВідповістиВидалити