вівторок, 20 травня 2014 р.

Весільне запрошення перше!

Вітаю!

От не можу я довго стояти на місці, все мені хочеться чогось нового спробувати! Ця моя схильність і привела мене в скрап, але робити тільки листівки і блокноти мені стало мало, і я надумала зайнятися весіллями)

Перебрала свої папірці, надивилась натхнення в інтернеті і побігла творити! Скажу Вам, що це заняття мене так захопило, що мені запрошення навіть снились))) Так створилась у мене невелика партія, яку я Вам сьогодні помалу покажу.

І перше - це ніжне запрошення з моїми улюбленими метеликами!


Все дуже просто і стильно) Використовувала перламутровий картон рожевий і білий з трояндами (красивезний!!!), напис зробила гарячим ембосінгом, прикрасила декором і посадила двох метеликів)



Детальки:


А ось так воно блистить на сонечку.



У нас сьогодні погода, до речі, дуже дивна, то сонце, то дощ, то гроза, і все змінюється за хвилину! Навіть була така красива веселка над Дніпром:


А я нею милувалася, пила каву і майструвала блоки для нових блокнотів) Ось Вам до речі невеликий анонс моєї оновленої майстерні:



З цим запрошенням хочу взяти участь в завданнях :

- "Магия Цвета. Мир Розового" блогу СкрапМагия


" Ах эта свадьба, свадьба..." блогу  Этот безумный скраповый мир 













6 коментарів:

  1. Очень изящно! Спасибо от тетушки Совы!

    ВідповістиВидалити
  2. Какая нежная классика! Спасибо, что вдохновились нашим заданием! Совушка Славия :)

    ВідповістиВидалити
  3. Очень утонченная открытка! Спасибо, что творите вместе с Совушкой Славией!

    ВідповістиВидалити
  4. Нежные цвета) Спасибо за участие в задании от Совушки Славии!

    ВідповістиВидалити
  5. Очень элегантно! Спасибо от СкрапМагии!

    ВідповістиВидалити