вівторок, 10 червня 2014 р.

Мої 23 і підсумки травня)

Вітаю!

Вчора я ще трошки помудрішала постаріла і мені виповнилось 23))) День був дуже гарний, моя спина майже перестала боліти, і я змогла приготувати святковий стіл! Вчора була батьківська половина свята, молодіжна ще планується на суботу)))

А ще завдяки цій оказії у мене тепер новий телефон і я нарешті змогла зареєструватися в Instagram, шукайте мене там vyshnevyjcvit!

І фото звідти)))


І, хоч і запізнілі, підсумки травня! Вирішила теж започаткувати у себе в блозі таку традицію, для контролю)))


Отже, що я натворила:
- 7 блокнотів формату А5 (один ще не можна показувати)
- 4 блокнотів А6 формату
- 4 запрошення на весілля
- 3 магніти

А ще я вперше звернулась до весільної тематики, знайшла своїх постійних клієнтів, мала дебют в ДК, брала участь в ярмарці, почала співпрацювати з новим магазином і у мене купу робіт в напівготовому стані)))  Ніби непогано)

Заходьте в гості в  Instagram)) А ще там Нюта розігрує смачний приз, не пропускайте)))




4 коментарі:

  1. Вітаю з першим днем нового року! ;-) Мрії нехай усі стануть реальністю, а всі наступні творчі місяці нехай будуть кращими, за попередні! :-)

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарний блокнот про Україну!Майстриня)))

    ВідповістиВидалити