понеділок, 2 червня 2014 р.

Про любов і коханого чоловіка

Вітаю!

Я таки зібралася і зробила свою першу скрап-сторінку! Привід був дуже приємний - день народження мого коханого чоловіка) Задекорувала я одну з перших наших спільних фотографій, яку нам зробив чоловіковий брат. Тут ми зустрічаємося десь четвертий місяць і я вперше приїхала в гості до його батьків))) Люблю це фото, в нас такі закохані очі!))



Використала тут повно ліпнини, якої недавно накупила, тканинні квіти, різне мереживо, тасьму, перлини. Прикрасила також половинкою рамки-чіпборда і купою сердечок, які розлітаються від нас)



В пару до сторінки я зробила ще таку дивну листівку, яка мене саму здивувала))) Не питайте що це і як воно поєдналося, але вийшло якось так. Мені не дуже сподобалось, але посил який закладений в написах мені підходить))) 



І подарунки разом (серйозну і практичну частину я не фотографувала)


З сторінкою візьму участь в завданнях:




У мене є всі елементи,крім п'ятого)))



Я використовувала всі перераховані елементи і моїм п'ятим складником є чіпборд


Дякую, що читаєте!




1 коментар: