середу, 18 червня 2014 р.

Загадковий блокнот

Вітаю!

Я щось довго не з'являлася))) Все не могла опрацювати фото! І мене просто затягнув Інстаграм)) Шукайте мене там: vyshnevyjcvit

Покажу сьогодні блокнотик, який у мене замовила уже моя постійна клієнтка) І навіть фото мені прислала! Воно і зробило весь настрій) Мені зразу хотілося в такий блокнот записати якусь п'єсу, варту пера Шекспіра)


Отже, використовувала роздруківку, мереживо (бабусині запаси безмежні), квіти вишні, рамочку з полімерної глини, брадси, білетик , тканинну гілочку


Деталі:


Блокнот вийшов товстенький, 180 сторінок, це теж було побажання замовниці)


Вигляд з іншого боку:


Творила для:
Скрапофестивалю-2 (8 завдання) блогу "Штампи з любов'ю". Надихнулася першим образом, тепер ця сукня мені буде снитись....


- завдання "Три в ряд" блогу Доступный скрап. У мене три квіточки і троє брадс)


Ех, уже половина червня пройшла, а я ще нічого запланованого на літо навіть не почала робити! Треба скласти жорсткіший план! А у вас такий є? Як змушуєте себе виконувати?

А ще в мене треба забрати інтернет, я тоді стільки всього зроблю)

Гарного Вам літа і веселого настрою!

Я скоро буду!

P.S. Пишіть мені...))))







4 коментарі:

  1. Пишу :-) Блокнот з глибоким змістом... У мене чомусь виникли асоціації з "Ніжність" Анрі Барбюса...
    Планів не роблю, бо завжди виникає якийсь форс-мажор ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибі) А я не читала цієї книги, треба обов'язково виправити!
      п.с. Я нарешті можу читати ваш блог! То Блогер декілька разів мені відмовляв, а потім не показував ваші повідомлення((( Але тепер я перейшла на Feedly і побачила, скільки краси я пропустила!)))

      Видалити
  2. Чудесный блокнот! Но я не нашла три в ряд.Спасибо от Доступного скрапа за участие в задании!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Я ж написала))) на блокноті є три квіточки, а також три штучки брадсів-двоє спереду, і один з іншого боку)

      Видалити