понеділок, 2 червня 2014 р.

Тюльпанний блокнот)

Вітаю!

Покажу Вам сьогодні блокнот, який я робила на замовлення для чарівної дівчини! Побажанням замовниці були кавово-пастельні кольори і тюльпани. Насправді я довго мучилась, як це поєднати, бо фото тюльпанів у мене були всі рожево-червоного кольору і до коричневих тонів вони зовсім не пасували. Я довго не бралася за роботу, а потім якось почала щось складати до купи і в результаті вийшов такий чудовий блокнот, що я навіть задоволена, вважаю його найкращим з усіх, які я зробила))))



У нас в блозі Scrap Workshop вийшло нове завдання марафону "Ищем вдохновение", цього разу ми його шукаємо на кухні. Чим надихнулася я читайте в блозі)) І обов'язково приєднуйтесь!!!


А ось, до речі, мій банер)

Повернемося до блокноту!


Підкладку для фото я зробила із шматка...шпалер))) Тато мені якось приніс залишок рулону білих в квітковий орнамент, я їх легко затонувала коричневими чорнилами і вийшло дуже симпатично)))


Букетик тюльпан збоку ніби випав із фото, а гілочка з жовтими тичинками такий гарний звеселяючий акцент



Сторінки кольорові, пастельні...


Чіпборд затонувала теж чорнилами, напис зробила ембосінгом



Ця робота для мене дуже жива і просто пахне грядкою з квітами, тому візьму участь в завданнях:





Ось і все)) Чекаю Ваших коментарів!




3 коментарі:

  1. Відповіді
    1. Дякую! Дівчинка, для якої робила блокнот, така ніжна і мила))))

      Видалити
  2. Гарний весняний блокнот! Чудові тюльпани!
    Дякуємо за участь у завданні ЧБ Scraposti

    ВідповістиВидалити