пʼятницю, 20 червня 2014 р.

Листівка для фотографа

Вітаю!

Скажу зразу, що  в цю роботу просто закохана))) Зробила її на день народження для брата мого чоловіка, він фотограф, тому тема листівки була однозначною)) Знайшла все що було з натяком на фотографування, довго чаклувала і вийшло щось таке нове для мене)


Все приклеєно на об'ємний скотч, найбільний фотоапарат це наклейка, інші - це затоновані чіпборди від Витинанки. Цифра "11" не випадкова, тому що іменинник народився 11-ого)


Мені не подобається, коли листівки для чоловіків роблять тільки в темних чорно-коричневих тонах! Я робила допит свого чоловіка, то він сказав, що йому теж не подобається, він наприклад любить червоний) 
Тут я вирішила зробити теж весело, всі мої чоловічі листівки в схожій палітрі (щойно подумала про це). Імениннику дуже сподобалось, я аж здивувалась)))

Детальки:


Оформила трохи всередині


І з іншого боку


Мені уже треба бігти, тому швиденько про завдання:

І моя асоціація: фото-фотоапарат-фотограф-Саша-день народження)))


У мене три фотоапарата)


Все, скоро ще покажу всякий дріб'язок)))





6 коментарів: