вівторок, 3 червня 2014 р.

Патріотичні блокноти для французьких друзів

Вітаю!

Під час Майдану в грудні у нас ночували два французи: один радник мера Парижа, а інший президент університету. Такі собі звичайні молоді хлопці, але я була дуже здивована, що вони приїхали аж в Україну і так за нас переживають. Весь цей час вони нас підтримували, всі їх розмови були про нас, тобто французи виявились більшими українцями, ніж дехто з наших)))

А в травні вони знову приїхали в Україну бути спостерігачами на виборах (пропустивши вибори в Франції в Європарламент). Я якраз почала робити два блокноти в синьо-жовтих тонах (давно в мене була така ідея) і вирішила, що це буде чудова згадка про Україну.


Напис дуже символічний: любов до України об'єднала таких різних нас)))



Писати багато не буду, бо і так зрозуміло, що тут використовувала))) 
Сторінки в блокнотах теж синьо-жовті!



І тут все те саме)





Я тепер стала така жадіна, мені так подобаються мої блокнотики, що мені важко їх відпускати)))) Але ці в гарних руках!

Готую ще декілька в таких кольорах))

Тому звичайно, що і у Фотонатхненні №22 блогу Апельсиновый Еж я надихнулася палітрою))


А ще візьму участь в завданні ОЭ "Желтый цвет или солнце"


Поки що все))

І Слава Україні!



5 коментарів:

  1. Люда, шикарные блокноты! По украински ничего не понимаю, пост еле прочитала =) Но блокноты шикарные это точно =))

    ВідповістиВидалити
  2. Чудесные патриотичные блокноты! очень приятно что я к вам зашла!

    ВідповістиВидалити
  3. Очень колоритные и яркие блокноты!!! Спасибо, ЧБ Mari-Scrap!!!

    ВідповістиВидалити