неділю, 24 серпня 2014 р.

Я могу {всё}! Этап №1. Хочу краще!)

Вітаю!

Так як я була у відпустці, то проект Тані Дудкіної я буду трошки доганяти) Коли записувалась на нього, то не уявляла яким він буде і нащо воно мені, але коли прочитала перші завдання, то зрозуміла, що це те що мені треба! Тим більше у мене зараз настрій змін)))) Тому нижче будуть мої філософські роздуми і глибокі копання))))



Останнім часом у мене з'явилось більше замовлень, більше відгуків, знайомі при зустрічі обов'язково згадують про мої роботи, у мене є нарешті своя майстерня і навіть чоловік визнав скрап за творчість) Це все підняло мою самооцінку і збільшило час, який я проводжу в своїй кімнаті, але не дуже збільшило продуктивність. Бо мені ще треба писати статті для аспірантури, готувати їсти і прибирати, займатися нашою колекцією Кровець, бо ми плануємо презентацію і відпочивати хоч інколи)

І я дивлюсь на темпи знайомих майстринь, дивуюсь, як у когось з'явився блокнот за три години і починаю заганяти себе! Отже, як ви зрозуміли, тайм-менеджмент моя основна проблема))))

А тепер пройдусь по завданнях!

1. Прибирання!

Так, нарешті я покажу свою скрап-майстерню) Все в ній зробив мій чоловік, за що я йому безмежно вдячна! У нього золоті руки! (У нас ще бібліотека, коридор і кабінет його роботи!) Ось що було до прибирання.



А стало так, дивіться відео!


2. Моє натхнення!

Це Бог, мій чоловік і Дніпро))) Так, при тому що я уже другий рік не можу привикнути до Києва (після Тернополя), мій балкон дозволяє мені забути про всі мінуси життя в столиці))) Тому що коли я підіймаю очі я бачу клаптик річки, ліс і простір! А це для мене важливо! Перші два джерела натхнення не потребують пояснень, бо коли у мене мир на серці і в моєму домі панує любов, то чому б мені не творилось?) А ще біля мене обов'язково має бути моя кава) І маленькі радостіі: дитячі голоси за вікном, хлопці з гітарою, дощ, теплий вітер, комахи які люблять мене відвідувати (насправді я їх терпіти не можу, але коли працюю, то вони мені подобаються), милі детальки і квіти!
А замість пробкової дошки у мене плакат від брата))))

3. Мої слабкі і сильні сторони!

Спочатку про погане:
- роблю роботу повільно
- вчусь гарно фотографувати роботи
- вчусь цікаво вести блог і взагалі писати (я люблю говорити)))
- вивчаю мікс-медійний стиль
- хочу навчитись малювати
- хочу робити рівні строчки на швейній машинці
- треба менше часу тратити на інтернет
- вчусь робити складні багатошарові роботи

Ну все, бо про те що я не вмію і хочу навчитись я можу писати довго, і це теж одна з моїх проблем, а все на раз не виходить робити)))

Сильні сторони:
- я люблю свої роботи, але критикую їх завжди, в міру)))
- я вчасно зупиняюсь і не перевантажую роботи
- я люблю простоту і вишуканість
- інколи в моїй кімнаті буває порядок)
- я навчилась малювати скетчі перед роботою і продумувати її спочатку
- тут ще поділюсь моїм способом зекономити час: я собі в свій блокнот замалювала всі ідеї розкладок для альбомів які десь бачила і придумала сама) Тепер коли я малюю скетч, то просто вибираю якийсь номер з цієї заготовки. Навіть якщо в процесі щось міняється, це все-рівно набагато легше ніж придумувати кожен раз з нуля)
- коли я творю я забуваю про все на світі (зазвичай))))

ух, з сильними сторонами набагато важче))))

4. Як я стала скрапоголіком?)

Коли минулого року я шукала роботу,то мріяла працювати з дітьми за своєю театральною спеціальністю, але всюди мені говорили, що в мене нема досвіду( І тут я згадала що крім театру я ще вмію і руками багато чого робити, і пішла працювати в Дизайн-студію Олесі Теліженко. Перед початком мені дали список технік які я маю освоїти, так я познайомилась з квілінгом, декупажем, орігамі, фелтінгом і тд. А тоді шукаючи якісь МК я надибала блог Альони Сінеокої і пропала на два дні, я прочитала його повністю і купила в Епіцентрі свій перший папір для творчості) Але він був глянцевим і здавався мені дешевим, я почала шукати кращі матеріали) Спочатку я з жахом дивилась на ціни скрап-паперу і думала, що такий ніколи не буду купляти, потім думала що інструменти це розкіш, а зараз викупляю уже собі машинку для вирубки))) так я все-більше влазила в скрап-світ, завела блог (о, чудо!), підписалась на чудових майстринь і пробувала! Перші роботи були криві і простенькі, але я знаходила кращі вирішення, кращі поєднання, кращі композиції. Так через листівки я почала робити блокноти, а тоді альбоми, а тепер навіть альтер) Напевне скрап став для мене можливістю кудись вихлюпнути творчу енергію, яка не могла зреалізуватись в театрі. І я дуже люблю цю справу!

Недавно думала, що коли я скраплю, я відчуваю гармонію!Бо якщо ми створенні на образ і подобу Бога, а він є в першу чергу Творцем, то коли ми щось робимо руками, стаємо як-найбільш ближчими до нього!

5. Ціль!

Тут я задумалась! бо я хочу багато чого і по трошки до цього іду. Я не дурію від шеббі і вінтажу, не скажу що хочу обов'язково вписатись в якийсь стиль, я творю так як подобається мені, унікально, може не всім подобається, може це не шедеври, але я росту! Але я напевне один стиль, в якому я б хотіла бути профі, а саме традиційно український! Наголошую: ТРАДИЦІЙНО! Без соняшників і маків, без попси, без советських вставок і китайських вишивок! І тут я стикаюся з проблемою: нема матеріалів, бо вони всі американські і не підходять під мої ідеї. А якщо чогось нема, його треба зробити!) І тут я поділюся з вами своєю мега-ціллю)))
Хочу творити гарні речі, продовжуючи українську традицію в такому новому стилі як скрапбукінг!
1. Подорожувати Україною, збирати та вивчати старовинні українські речі (тут галочка і ще одне нагадування про Кровець!)
2. Придумую нову торгову марку, яка буде робити скрап-матеріали в народному стилі (тут теж галочка)
3. Намалювати ескізи
4. Виконати малюнки в електронному вигляді.
5. Знайти друкарню, яка це надрукує(тут багато підпунктів)
6. Навчитись компонувати матеріали
7. Навчитись компонувати кольори
8. Зробити весільний альбом)))))

Сумбурно, але поки хай буде так)

6. Робота мрії

Я напевне не буду оригінальна, бо спочатку я мріяла зробити альбом про наше з чоловіком весілля. Але воно у нас було в українському стилі, тому дивіться пункт 5)))

Що заважає мені тепер? Неорганізованість! Я відволікаюсь! І мені бракує сміливості і впевненості зробити щось божевільне))) А ще я несистематично закупляю матеріали, і коли починаю щось робити, виявляється що сюди б пасував інший папір чи декор, а в мене його нема (у мене взагалі бідно з матеріалами!).

7. Робота, яку люблю!

Це буде мій мінік про поїздку в Софіївку. Чому? Бо це перший мій альбом, бо він про нас, бо туди вписались роботи Приймаченко, бо я вклала туди багато любові! Відштовхувалась я від ілюстрацій, це було моє завдання для блогу Scrap Workshop, де я дизайнер. А надихалась мініками Тані, тому тут багато вирізала)




Все, я аж втомилась писати! Думаю, мало хто дочитає це беліберду до кінця, але я робила це для себе. Головне, в мене є бажання щось змінювати і вдосконалювати!

Люблю Вас! Люблю скрап! Люблю жити і творити!

Ваша Люда))))

Немає коментарів:

Дописати коментар