суботу, 23 серпня 2014 р.

Я могу {всё}! Этап №2. І блокнот)

Вітаю!

Чим далі, тим в проекті Я могу {всё}!  стає цікавіше) Сьогодні говоримо про ступори!



Ступор починаючого скрапера я переборола десь місяць тому остаточно. Мої роботи хоч інколи стала потрапляти в ТОП, мене запросили в ПД, я вже декілька місяців працюю в ДК, а ще минулого місяця мій заробіток дуже різко сягнув рекордної кругленької суми і я нарешті заробляю на творчості більше, ніж трачу))))

Тому думаю що у мене ступор номер два! Не те щоб я мріяла про якийсь один стиль, бо мені наприклад подобається шеббі у когось, але я сама не вельми хочу таке робити, настрій творчий у мене інший (я неправильна дівчинка). Мої роботи мені важко вписати у якийсь конкретний стиль (може ви мені підкажете???), але виходить якось по-моєму, не думаю, що хтось мене впізнає, але принаймі не копіюю. Хоча інколи навіть хочеться, от надивлюсь на роботу яка сподобалась і думаю, як зроблю зараз таке ж))) Ага, виходить діаметрально інше, і мене це тішить)

І через це все вибір якось омріяного стилю був важким, я думала про Чисто і просто (єдиний стиль, який хочеться опанувати), але там у мене вже були спроби, а хотілось щось таке, що не виходить зовсім! І розв'язку мені підказало замовлення тата - листівка для його похресника (четвертий клас) з нагоди першої сповіді! Я зробила дві, і дві були зовсім не хлопчачими!

І тут я згадала, що я робити зовсім не вмію - чоловічі речі! Все виходить троши дівчаче))) І тому створила я блокнот! І він мені подобається! І навіть мій чоловік сказав, що це уже схоже на те, що має бути. Він основний мій критик, правдивий - другий блокнот забракував, сказав сховати і нікому не показувати, ніколи такого раніше не було)))) 

Ось моє створіння, навіть з нотками стімпанку))


І враховуючи, що крім нього я зробила ще вісім блокнотів за два дні, то я справді можу все!))) А чого не можу, то обов'язково навчуся!

А тепер іду спати, нам могучим треба інколи відпочивати)

П.С. Перечитала, якось хвалькувато вийшло, але психологи кажуть, що для того, щоб бути успішним, треба поводитись так, ніби успіх у тебе вже є! Останнім часом пересвідчуюсь, що це істинна правда)


4 коментарі:

  1. Очень теплое и душевное прочтение стимпанка) Людмила, спасибо за участие в задании Скрапкухни!

    ВідповістиВидалити
  2. Хорошая работа! Спасибо за участие в задании блога Волга - скрап!

    ВідповістиВидалити

  3. Очень уютная работа!! Большое спасибо за участие в задании блога Волга - скрап!

    ВідповістиВидалити