суботу, 30 серпня 2014 р.

Я могу все. Этап №3. Про покупки, мрії та любов

Вітаю!

Ось уже й половина проекту Тані Дудкіної "Я могу все!". За цей короткий час я якось вклала в голові всі розкидані думки, почала працювати краще над помилками, змінила своє ставлення до багатьох речей! Дякую Тані і всім учасникам, які надихають!



Отже, про покупки! Ще місяців три тому це була б для мене болюча тема, бо купляла без розбору) Але зараз з досвідом все змінилося! Теж користуюся методом корзини: покладу, а тоді через день починаю викидати лишнє! А ще допомагає відсутність коштів)))

Про мрії я вже трохи писала в попередніх етапах, до них додалася мрія бути Дебютом року) І звичайно ж я все можу!

Про блог: я пройшла курс Альони і тепер я люблю сюди заходити! Хочу колись змінити дизайн на спокійніший, але поки що я задаволена! Я ж величезний фанат зеленого, та ще й у поєднанні із жовтим)))) тут у мене весело! І пишу я тепер багато, розказую про себе, а ще більше можна дізнатись в Інстаграмі)

А наостанок, покажу роботи, які у мене з'явились в один день за годину на миттєвій хвилі натхнення. Вони всі абсолютно різні, і тому дуже добре виражають мій стан: пошук! Пошук себе в скрапі, пошук стилю, пошук подальших шляхів розвитку




Дякую, що ви зі мною!

Бувайте!

Немає коментарів:

Дописати коментар