суботу, 13 вересня 2014 р.

Я могу все! Этап №5 Закінчення проекту, але не вдосконалення

Вітаю!

Ось і настав останній, п'ятий етап проекту Я могу все! 


Отже, що ж я досягла в кінці!

Я нарешті повірила у себе! Перестала нити, що все не так і все погано і можна було б краще. Так, можна краще, але не одразу, треба працювати. Тепер кожну невдачку я сприймаю спокійно, аналізую, роблю висновки і йду дальше! Я перестала аж дуже заглядати на роботи інших майстрів і ахкати, що у мене гірше. У мене просто по іншому, унікально, на мій смак)))

На протязі цього місяця у мене страшенно не було часу, але завдяки Таніним порадам я брала себе в руки і все встигала!

А ще дивним чином під час проекту я декілька разів потрапляла в Топ (нарешті!) і мене запросили в нову чудову ДК!)

Я вибудувала свої пріоритети і хотіння в творчості і спокійно наближаюсь до мети. Мені ще так далеко до майстерності, але я вірю що я до неї доберуся)))

Дякую, Таня,за твою працю! Це немислимо, так продумати і розписати всі поради, роздуми, ступори і т.д. Титанічна робота! Дякую, що так щедро поділилась своїм досвідом. 

Мені проект пішов на користь, але не хочеться говорити про якесь закінчення, бо насправді вдосконалення тільки починається!

І ось мої попередні етапи:


На завершення покажу пару фото робіт. Про настройки фотоапарату та фотошопу знаю, тому останній пост перечитала з легкістю) Всім цим уже користуюсь) Тільки я щось розлюбила оточувати речами свої роботи, тепер зазвичай просто фотографую на білому фоні.

Давніші фотографії




Одна з останніх



Все, пишаюсь сюбою, що дійшла до кінця! Не все з мої копань видно по моїх записах тут, багато роботи пройшло внутрішньої, але користь точно є!

Дякую всім!

До зустрічі!


Немає коментарів:

Дописати коментар