середу, 17 вересня 2014 р.

Українське весілля

Вітаю!

Ще не показувала тут листівку, яку я дуже швидко зробила для весілля нашого друга. Він з Київщини, а наречена гуцулка, весілля було в українському стилі, молоді були прекрасні, гості бавились і співали. Я ще ні на одному весілля так не сміялася))) Співали і коломийки (не для дитячого вуха!), було багато веселих обрядів!

А я створила таку листівку-конверт!


В основі кардсток, акварельний папір, скрап-папір, Напис роздруковувала, прикрасила мереживом, квітами, стрічками


Різнотрав'я))




Ми теж не відставали від всіх і одягнули строї! Я була в гуцульському: треба було десь вигуляти ті запаски, які мені ще років вісім тому виткали в селі Замагори Верховинського району за давніми зразками) Сорочку і намітку випросила в чоловіка з колекції) Намисто моє!


Вив'язували мене хлопці уже в музеї (де ми і святкували), бо я така молодиця, що сама не вмію)))


Ну і користуючись нагодою, нагадую, що йде голосування за Дебют року і я була б дуже рада, якби ви за мене віддали свій голос, мій номер 126))) А голосування тут!

Ваша Люда, яка через той конкурс спокою не має)))


1 коментар: