середу, 17 вересня 2014 р.

Закохані овечки і блокноти)

Вітаю!

Знаєте, була так казочка про коника, який все літо проспівав, а зиму не мав де перебути? От це про мене) Статті літом не писалися, книги не читалися, блог трохи закинула) Хоча творила досить багато! А коли настала осінь мене різко перемінили: я нарешті дійшла до бібліотеки, записалася на курси англійської та французької (про це пізніше), ще на танці хочу, і взагалі робота кипить! Ось так студенство з мене не вимітається)))

І у вересні в мене трохи перерва від скрапу, хоча все-одно творила для ДК і конкурсу Дебют року. І тому я маю час нарешті вам показати, над чим же я літом працювала)

Перед днем незалежності наробила трохи нових блокнотів для ярмарки, буду Вам їх показувати!

А почну з найулюбленішого, із закоханими овечками))


Він такий трошки дикий і яскравий, але мені дуже подобається, думаю він знайде свого поціновувача)))


Овечки від Sky Swalow Kiev, я їх трохи розмалювала і снизу підклеїла червоний папір, щоб серця були гарячими))


Дотси це завжди гарні акценти!




Сторінки всередині кольорові, зшиті на машинці. Останнім часом полюбила цей перепліт! Тільки сторінки, зістарені кавою зшиваю тепер вручну)


Надихнулась палітрою із яблук  блогу Studio Scrapbooking


У мене тканина з яблуками та ягодами)


Другий блокнот теж про любов, але зовсім з іншим настроєм, ніжним і романтичним!


Дуже подобається мені його гама!


Все гармонує між собою: троянди на картинці та тканині, стрічка і брадси, які її тримають в тон, металева підвіска


У мене уже рівніший шов, правда?))



Сторінки всередині теж кольорові


Відправлю ці блокноти на завдання Ткань в скрапе.


Дякую, що ви зі мною!
Мені дуже приємно читати ваші коментарі)))


3 коментарі:

  1. Краса! При чому в обох варіантах :-)

    ВідповістиВидалити
  2. Чудесный блокнотики! С овечками очень позитивно смотриьться! Спасибо что вдохновились заданием блога Доступный скрап!

    ВідповістиВидалити
  3. прелестные блокноты) овечки покорили) Спасибо,что творите вместе с Доступным скрапом!)

    ВідповістиВидалити