середу, 17 вересня 2014 р.

Ведмедик Шоша)

Вітаю!

А ви знаєте ведмедика Шошу? Я тепер знаю))) Він живе на дитячих товарах, але люблять його не лише діти)

До чого це я? А до нової листівки! Друг замовив її для своєї дівчини, розказавши, що їй подобається. Звичайно, ведмедики, рожевий і міньйони це не моє, але остаточний результат мені все-одно подобається)


Отже, картинку медведика Шоші роздрукувала, парір зістарила ножницями, прикрасила квітами, шеббі-стрічкою, помазюкала білою фарбою. Під ведмедика підклала рисовий папір персикового кольору і сизаль (у мене це конопля чесана насправді!), вийшло мило)


Напис - штамп від "Штампів з любов'ю"



Листівка багатошарова, на мене не схоже)


З іншого боку як завжди просто




Спец-задание от дизайнера Сания "Принцесса на горошине"
Листівка для великої принцеси, яка не розлучилась з принцесною любов'ю до ведмедиків, горошки присутні)


Останні роки я страшенно люблю осінь! Вона цікава, мінлива, вона відкриває щось нове! Міста і люди стають справжнішими, а я перетворююсь на романтичну баришню, яка годинами гуляє вулицями і дивиться в небо, яка плаче і сміється, яка любить все і всіх навколо! От і листівка така, про заховану сторону мене: ніжну і романтичну))) Хоч я і сміюсь з ведмедиків)))


Я навіть не прощаюсь, зараз покажу вам ще дещо цікаве)))


2 коментарі:

  1. Очень мило!) Чудесна открытка! Большое спасибо от блога Ванильные мечты!)

    ВідповістиВидалити
  2. Очаровательная открытка. Спасибо от Сибирского Скрапклуба

    ВідповістиВидалити