неділю, 28 вересня 2014 р.

Я ненажера, або дуже вчитись хочеться)) Курси Тані Дудкіної

Вітаю!

Я довго збиралась написати пост про розіграш місць на курси Тані Дудкіної "Baby Chic" та "Альбомоделанье-1". Так, я хочу на обидва!!!!



І тут Таня оголосила розіграш ще двох місць на нові курси "Mixed Media" та "Домашний уют"



Таня, що ти з нами робиш??? Я так хочу потрапити на якийсь з цих курсів! Що я хочу отримати?

З шеббі-шиком я не дуже дружу, тому мені б хотілося навчитись робити багатошарові ніжні роботи!

З альбомами я тільки починаю працювати, і там таке роздолля! Хочеться знати все)))

Мікс-медіа це взагалі мрія! Таня зірвала з язика мої бажання: щоб розібрати процес крок за кроком, зрозуміти його зсередини!

Ну і шиття, це ж так мило і прекрасно робити свій дім кращим! 

Отже, хочу все! Хочу вчитись! І нехай мені пощастить!!!




Немає коментарів:

Дописати коментар