четвер, 18 вересня 2014 р.

Календар для HSM і про французьку)

 Вітаю!

Улюблений блог HSM знову порадував цікавим проектом - скрап-календарем, який складатиметься з наших робіт! Про деталі читайте в їх пості!

Я вирішила теж спробуватись своєю скромною персоною))) Зараз іде відбір для весняних місяців і моя робота: блокнот з ніжними тюльпанами!
Для мене вони знак весни, бо коли я бачу їх листочки, що пробиваються інколи ще з під снігу на грядці у нас дома, я вже знаю, що скоро буде тепліше)))



А я вирішила вчитись і записалась на курси англійської та французької в моїй академії))) Англійську я не люблю і не знаю, бо у мене була сотня викладачів, які змінювались щомісяця, і тому вивчити щось було не можливо((
А французька - це моя давня мрія)) Я дуже люблю Бальзака та інших французьких авторів і хочу читати їх твори в оригіналі, ось така от мета) А ще хочу у Францію і розмовляти з французами на їх мові! 

І уже відбулося перше заняття з якого я вийшла просто щаслива!

Тільки ж не може бути все так добре((( Французька - це факультатив, за бажанням, а нам в той день і на ту годину поставили пари! І це при тому, що в нас тих пар три штуки і вчимось ми всього один день! От так от((( Але я готова уже прогулювати пари заради своєї мрії)))

А які мрії є у вас?


Немає коментарів:

Дописати коментар