вівторок, 7 жовтня 2014 р.

Флеш-моб Скрап-еволюція

Вітаю!

Я вирішила поки ще встигаю теж взяти участь у флеш-мобі "Скрап-эволюция" блогу Мемуарис.
Коли здається, що я нічого не досягнула, я дивлюсь на свої перші роботи))) Видно що все-таки зараз виходить набагато краще, а це означає, що буде взагалі прекрасно і так як мені хочеться))
Отже, мої перші листівки з незрозумілою композицією, дешевими матеріалами і простотою у всьому



А це мої останні листівки) Простоту я все-одно люблю, але вони стали багатошаровими і цікавішими. Ну і я навчилась фотографувати свої роботи!




А це мій перший тег, ще нема з чим рівняти))


Перший блокнот, яким я не могла натішитись, але який був трохи кривуватим))


І нові роботи:



Коробочка для запису бажань, подарувала чоловікові


І весільний Magic Box, який робила літом)


Піаніно з квілінгу


Моє перше запрошення на весілля:


Одне з останніх


Перша сторінка


Друга сторінка)))) Поки більше нема, але прогрес тут дуже очевидний!


Перший альбом про нашу річницю



І другий альбом, дитячий) Це теж поки що все)




Ось такі напрацювання) Було б цікаво послухати Вашу думку, почути якісь поради чи критику!

З любов'ю Люда




4 коментарі:

  1. Прогресс реально видно. Особливо в листівка ))) а я теж люблю простоту ))) А от альбоми, то перший в тебе взагалі фантастика, він просто інший. Я ним любувалася в тебе в блозі кілька разів. Так що напрямок вірний, мандруємо. далі )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля!!! Важливо було це почути! Збоку ж краще видно))) Ну, надіюсь, що основні здобутки ще далеко попереду!
      І дякую за оцінку альбому! Не всі його зрозуміли і моє завдання в тому блозі провалилося(((( Але рада, що все-таки він знайшов своїх шанувальників! Для мене це особлива робота, не професійна чи якась геніальна, а саме дуже особиста))) Тому ще раз дякую!!!

      Видалити
  2. Отличная эволюция!!!! Мне очень понравились Ваши работы!

    ВідповістиВидалити