середу, 15 жовтня 2014 р.

Новий рік з оленем)

Вітаю!

У мене ще одна новорічна листівка! Цього разу тепла та затишна) Із в'язаними квітами, швидким оленем та милим побажанням!


А створила я її для завдання "Я люблю цветы" октябрь - вязанный цветочек блогу Кафе Скрапо-Мама, в якому я запрошений дизайнер!


Трохи деталей



Під квітами сизаль, напис відштампований на висічці від Кайзер Крафт


Ялинкові прикраси -це об'ємні наклейки


І завдання:






Сьогодні мене в стрічці багато) А все тому що я прогуляла пари і залишилась хворіти дома))
Завтра знову прогуляю!

Бажаю і Вам гарних осінніх днів!

5 коментарів:

  1. Люда, красивая новогодняя открыточка у тебя, уютная!)))
    Спасибо, что творишь вместе в нами!)
    Paper Story.

    ВідповістиВидалити
  2. Настоящее предновогоднее чудо! Спасибо от Декоративного города!

    ВідповістиВидалити
  3. Люда, чудесная открыточка! Спасибо от Декоративного города;)
    Обрати внимание на наши правила - что бы принять участие в розыгрыше приза и ТОПа надо вешать банер задания на боковую панель своего блога. ;

    ВідповістиВидалити
  4. Очень красивая новогодняя открыточка! Такая замечательная палитра! Спасибо от ЧБ PaperStory!

    ВідповістиВидалити