середу, 29 жовтня 2014 р.

Новорічний корпоратив, або листівка з шейкером

Вітаю!

Я уже зовсім переключилась на новорічні листівки, і майже всі вони у мене виходять CAS-ові) Ще й обов'язково з коричневим фоном (ось таким, коли у мене цей лист закінчиться?))))) і в червоно-зелених кольорах) Це напевне осінь ще так впливає!

Ну і презентую вам таку листівку! Вперше зробила шейкер і мені сподобалось, самій цікаво дивитися, як літають там блискучі пайєтки. Шейкер ховається за цим прекрасним вінком - висічкою від Кайзер Крафт, вінок доповнений зимовими гілочками і штампом-написом.


На мою думку, все просто і в стилі)




Фото на сонечку)


Показую це все тому, що хочу взяти участь в новорічному корпоративі від My-Scrap. Ще й спробувати це зробити з дизайн-командою! А раптом я їм підійду)))))


А також це робота для першого етапу Новорічного проекту блогу Сhallenge-km-shop
Я творитиму CAS-листівки на протязі всього проекту, скоро покажу результат і для другого етапу!

Ось і все)

Ваша Люда)



2 коментарі:

  1. Прекрасный новогодний шейкер. спасибо от My-Scrap.ru

    ВідповістиВидалити
  2. Сочетание крафта и красного в новогодней работе - всегда выиграшное!

    Люда, вы на выгодном обмене забронировали у меня папки для тиснения, но так и не ответили на мое письмо. Сейчас отправлю его повторно.
    giveme_yoursign@yahoo.com

    Женя

    ВідповістиВидалити