середу, 15 жовтня 2014 р.

Нова ДК та осінні фото

Вітаю!

Я сьогодні з крутими новинами - я тепер частина дизайнерської команди чудового фото-блогу "...precious memories".


Сама не вірю своєму щастю))) Але треба міняти свою думку про те, що фотографувати я не вмію і руки у мене кривенькі)))) Вчитимусь, тим більше що робота в цьому блозі сильний стимул для цього! 
А ще я братиму уроки акварелі, щоб переконати себе, що малювати я теж зможу!

Ну і раз мова про фото, то покажу вам, що я на вихідних нафотографувала в батьківському саду. 


Останні троянди!




Два останні фото ви можете побачити в блозі "...precious memories" - Осеннее вдохновение!





А на кінець ще декілька фото спеціально для Фото-гри в блозі Art-Piaskownicy, де треба на передньому планы маэ бути якась перешкода)

A na koniec jeszcze kilka foto, specjalnie do FOTOgry
w Art-Piaskownicy 





Новин ще багато, скоро почуємось))

Ваша Люда

Немає коментарів:

Дописати коментар