четвер, 15 січня 2015 р.

Це знову я, а ще листівка і фото)

Вітаю! Христос рождається! З новим роком!

Давненько мене тут не було! Тому прийміть мої вітання за всі свята! Хай буде радісно і натхненно, хай все буде сповнено любов'ю, і головне - нехай буде мир!

Я скрап не закинула, навпаки - в грудні було стільки роботи, що не встигала нічого, на блог часу не було. А ще я перескрапила здається, і до мене дуже повільно вертається настрій заходити в свою майстерню. Але я можу вам показати те, що натворила раніше! Чекайте багато фото, у мене щось з 15 постів в чернетках)))) 

Беззаперечним трендом цього року було золото, і мене теж ця напасть не минула))) Здається ні одна моя новорічна робота не залишилась без блиску! Так і в цій листівці, яка радує мою добру подругу із Тернополя)



Ще в цьому році майже всі листівки я творила з новорічної Графіки і паперу від Любці Пастушенко, і так воно гарно поєднувалося! Тут теж в основі цей папір, вирізалки з Графіки, мереживо - чіпборд-олень, покритий золотою пудрою.


Детальки:





Хочу взяти участь в завданнях:



У мене дерев'яний олень і дерево на картинці


Весь фон у сніжинках)


А ще я мучу чоловіковий фотоапарт, і для блогу "...precious memories" де я дизайнер, зробила таке фото


Долучайтесь до нашого Фотолитфингу № 11


І ще трохи фото прикрас, які я накупила перед Новим роком)




Поки що все, скоро з'явлюся знову!

Бувайте!


2 коментарі:

  1. Уютная открыточка вышла) Спасибо за участие в задании от блога Скрапоголики.

    ВідповістиВидалити
  2. Милая и прелестная открыточка!
    Спасибо за участие в задании от Скрапоголиков!

    ВідповістиВидалити