суботу, 17 січня 2015 р.

Подарунки, Миколай та гірлянда)

Вітаю!

Ось так виглядала моя майстерня в переддень Миколая! Подаруночки летіли Україною, найчастіше в мій милий Тернопіль і вже радують своїх власників. А я отримала море задоволення від приготування та дарування!



В пакуванні мені допоміг Ашан і набір маленьких прикрас на ялинку)))


І ось такі теплі м'які листівки полетіли моїм ще шкільним подругам, з якими дружимо і досі! За фото вибачайте, воно під лампою за п'ять хвилин до того, як я уже вибігала з дому на Нову пошту)))


Основу обтягнула тканиною, використовувала картинки Графіки та папір Любці Пастушенко, мереживо, а також штампи та оверлей від Лесі Згарди, та чіпборд від Вензелика!



Нові чудові штампи Лесі)





І ще покажу свою гірлянду новорічну, яку я зробила із шишок та соснових гілочок, а також паперових квітів, пофарбованих золотистим глітером)


Попереду у мене ще багато новорічних постів) Чекайте

Ваша Люда

1 коментар: