середа, 15 квітня 2015 р.

Фотоконкурс "Cherry in bloom"

Вітаю Вас, мої дорогенькі читачі!

Я сьогодні до Вас з чудовою новиною - вирішила організувати свій перший розіграш-конкурс! 



Тему мені підказала весна та назва моєї майстерні - Вишневий Цвіт. Колись я дуже випадково вибрала собі це ім'я, але з часом зрозуміла, що це справді дуже моя назва) Вишні росли під моїм вікном і кожного року я з нетерпінням чекала, коли ж вони зацвітуть, не могла надихатись їх ароматом і намилуватися їх білим вальсом! 

Ось тому я й оголошую фотоконкурс в честь себе, а точніше вишневого цвіту, "Cherry in bloom" ))) Розуміючи, що не завжди в містах можна знайти саме вишню, я завдання спростила і чекаю від Вас фото цвіту будь-якого плодового дерева - абрикоси, яблуні, вишні, персика...
Це може бути і фото самих квітів, і творча робота з ними (наприклад, листівка, на якій є картинка квітів вишні чи вишивка). Фантазуйте і креативте!

І звичайно будуть і подарунки! Отже, головного переможця виберу я за найкрасивішу та найоригінальнішу фотографію, і в подарунок він отримає розмальовку Міллі Маротта "Барвистий світ" 



Другого щасливця обере Рандом і до нього полетить мій блокнот ручної роботи. І звісно будуть ще і маленькі сюрпризи-бонуси))))

Щоб взяти участь в конкурсі, Вам слід виконати такі умови:

1. Бути підписаним на мій блог, я буду рада бачити нових друзів!

2. В своєму блозі опублікувати фото із вишневим чи іншим цвітом плодового дерева (чи творчу роботу з ними) та обов'язково додати банер конкурсу і посилання на цей запис! 

3. Додайте банер на бокову панельку свого блогу.

4. Повернутися сюди і записатися в лінки. 

Розіграш відбудеться 15 травня, переможці будуть оголошені на протязі двох днів.


Бажаю Вам океан весняного натхнення і чекаю Ваших чудових фото!

П. С. Схожий розіграш я проводжу і в моєму інстаграмі vyshnevyjcvit за хештегом  #cherryinbloom_ua 
Долучайтесь і там))