вівторок, 30 червня 2015 р.

Дитячий альбом "Злата"

Вітаю!

А я знову з альбомом))) Він про рудоволосу дівчинку Злату, її чудових батьків та їхнього англійського бульдога! Альбом має вісім розворотів, у ньому багато моїх висічок, а ще ніжності та любові!





На обкладинці саморобні квіти з шифону, мікс улюбленої всіма моїми замовниками тканини з зайчиками і ніжної квіткової. А ще тут є така гарненька дівчинка, мені дуже сподобалася ця серія ілюстрацій, тому її багато в цьому альбомі)


Перший розворот уже класичний для мене: зліва місце для великої фотографії з "вагітного" періоду, яке відкривається в ще одну сторінку з конвертиком, а справа метрика та карточки для фото та записів.




Другий розворот про початок життя малечі) Тут вмістилося 14 фото! 



Знову руденька пампушка))))


Третій розворот із сімейним деревом. Тут є місце і для собаки, яку в цій сім'ї дуже люблять) 


Напис це чіпборд, який я заембосила. Місце для фото вирізала за допомогою ножів


Четвертий розворот теж дуже вмісткий, я люблю впихати як найбільше фото на сторінку, бо це ж головне призначення альбому!


Тут є також карточки для записів тарізні наклейки 


П'ятий розворот дуже яскравий та позитивний, про ігри та відпочинок.



Шостий розворот з моїми улюбленими повітряними кульками та дівчинкою, яка ганяє за своєю мрією (втіленою в метелика))). 


Тут є відштамповані на кальці повітряні кульки із гарячим ембосінгом


Люблю великі розкладки для фото закривати ось так: на шнур і брадс.


Сьомий розворот про літній час та друга дівчинки - собаку)




Восьмий розворот такий трохи лісовий



Він має ще й секретик: фото розкриваються, а під ними є конвертик з мішечком для зубчика


Дев'ятий розворот про день народження, такий я теж завжди роблю в своїх альбомах


Тут багато місця для фото, і звісно ж конвертик з кальки для карточок для побажань



І останній десятий розворот теж класичний: таблиця росту, карточки для відбитку ручки та ніжки, а ще конверт для інших фото чи дисків



Хочу взяти участь в завданнях:



У мене і тканина з зайчиками, і всередині багато різних звірів)

Було б цікаво почути, що ви думаєте про мою роботу, бо мені здається я вже вибудувала якусь систему в своїх дитячих альбомах, і хоч я їх дуже люблю, хочеться все-таки щось покращити))

З любов'ю, Люда

4 коментарі:

  1. До чего же хорош Ваш альбомчик! столько интересных деталек! хочется рассматривать и рассматривать!
    Спасибо от Интернити за участие!

    ВідповістиВидалити
  2. Яркий, позитивный! классный!
    спасибо от Ассорти!

    ВідповістиВидалити
  3. Люда, спасибо от блога ASSORTI за такую нежность))

    ВідповістиВидалити