середу, 29 липня 2015 р.

Альбом з вишитими зайчиками

Вітаю!

І знову ніжна робота) З вишивкою, яка чекала свого часу рік! Я вишила її ще за минулорічним завданням Вышивка&Скрапбукинг  Каті Вовк і задумала зробити альбом. Але тільки недавно я нарешті накупила картону, чоловік подарував встановлювач люверсів, зорі зійшлися і вийшов такий альбомчик 20х20 см на кільцях.

На обкладинці вишивка, яку я відшила за схемою з книги Veronique Enginger -  Le monde de Beatrix Potter (Світ Беатріс Поттер). Всі напевне знають і люблять цю ілюстраторку та її милі малюнки!



Ось вишивка зблизька. Все вийшла настільки гармонійно гарно, що попри мою вічну незадоволеність своїми роботами, цю я просто обожнюю!



Обтягнутий альбом ніжною персиковою тканиною. На обкладинку додала тільки трішки мережива, сердечко і перлинки



Перший форзац теж із зайчиком) Все оформлено доволі універсально, і альбом може бути дитячим, весільним чи сімейним)



Чіпборд покритий новою пудрою від ScrapEgo. Я взяла її на пробу і в принципі задоволена, але на великих площах, як от тут, вона запікається пухирцями через те, що не є досить дрібною. Але кольори дуже красиві і написи наприклад виходять нею класно!


Всередині чисті молочні сторінки з таким мереживним краєм


І другий форзац з кишенькою


Про спинку альбому теж не забула і прикрасила його мереживом, брадсами і написом)



Для завдань:
У мене вишивка))


З дошки вибрала для натхнення квіти та бантик на платті

Дуже чекаю ваших відгуків про цю роботу)

З любов'ю, ваша Люда

8 коментарів:

  1. Люда, які гарнюні крихітки! Так ніжно і зворушливо!:)

    ВідповістиВидалити
  2. ой як мило і так романтично)))) Люда, я в захваті від тої купки блокнотиків)))

    ВідповістиВидалити
  3. Красотища,Обожаю вышивку,такая прелесть. С удовольствием добавляюсь в ПЧ и предлагаю взаимно дружить http://kakvoznikaetkrasota.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  4. Очень интересная работа! Вышивка супер!
    Спасибо от ДК ES

    ВідповістиВидалити
  5. Яка милий альбомчик, такий ніжний, світлий, позитивний та затишний, а зайчики - просто мегакруті))))

    ВідповістиВидалити