суботу, 18 липня 2015 р.

Домашній тижневик

Вітаю!

Так, я бачила, що на календарі вже 18 липня) І я знаю, що всі вже давно показали свої щоденники 2015) А от я роблю це тільки зараз!

Декорувала я готовий греко-католицький тижневик від Свічадо. Десь місць я ним користувалася в оригінальній упаковці, потім ще два місяці він лежав у мене без обкладинки, тільки блок, а тоді я нарешті пошила йому новий будиночок)

Формат тижневика я спробувала вперше і зрозуміла, що для мене це набагато зручніше, ніж щоденник. Так я бачу весь об'єм роботи на тиждень і можу легко міняти справи місцями. а ще це допомагає мені вчасно виконувати роботи для ДК, бо я згадую про них не в той день, коли треба побачити, а як мінімум за тиждень.



Отже, формат тижневика трохи більший за А5, обгорнула я його коричневою та зеленою тканиною (ну як я без зеленого!))) Красивий напис на обкладинці - це карточка для project life, я їх використовую зовсім не за призначенням.
Додала стрічок та мережива, рамочка від Люби Пастушенко, квіти, наклейки.


Ось така закладка з ключиком


І вигляд всередині: є всі церковні свята, що для мене дуже зручно, бо інколи можу забути, який день і почати працювати))) А також гарні цитати та власне таблички днів. Я місяць і навіть більше наперед відзначаю червоним кольором, коли, яку і для якого блогу роботу маю зробити, а тоді в стовпчик пишу список справ на поточний день. 


Ну і ось такі форзаци


А ви ведете щоденники? Записуєте свої справи?
Я от тепер не можу без цього обійтися, напевно старію)))

Бувайте!

Немає коментарів:

Дописати коментар