понеділок, 10 серпня 2015 р.

Відкриття блогу ТМ Cherrylana designs і мої роботи!

Вітаю!

Я сьогодні з мега-новиною! Український виробник штампів ТМ Cherrylana designs, про якого я вам не раз розказувала, відкрив свій Челлендж-блог http://cherrylana.blogspot.com/


І у зв'язку з цим оголошується величезна смачна цукерка! Переможець отримає 4 набори штампів + 14  цікавих штампів ТМ Сherrylana designs:
Ну і щаслива новина для мене: я у першій дизайн-команді цього блогу! 



Я тішуся з того невимовно, адже це мої улюблені штампики. А коли побачила, які чудові новинки для нас підготувала Світлана, та ще й коли мала можливість першою з ними попрацювати, то була взагалі на сьомому небі!

І вже стартувало перше завдання "Мой родной край"


Я в своїх роботах використовувала нові штампи з серії "Петриківський розпис" . Мої враження від них важко описати словами, я не могла зупинитись! Якість як завжди на висоті, а можливості наборів безмежні. І можна творити не тільки класичну Петриківку, а й трохи її осучаснювати)

Ось, наприклад, така маленька мінімалістична листівка розміром 10х12 см у мене вийшла


А тут уже класичне використання: фон повністю "намальований" за допомогою штампів, зверху лист кальки, а на ньому напис. Ще додала бантик з конопляної нитки


А тут мені дуже хотілося використати не стандартні червоно-чорно-зелені кольори, а щось ніжно-пастельне! Ось і вийшла така рожево-бірюзова листівка із золотом)
Листівка повністю в техніці гарячого ембосінгу



Я надіюсь, я вас надихнула трішки своїми роботами, а ще більше натхнення ви знайдете в блозі Сherrylana designs

Використані матеріали: 





Бувайте! 

Немає коментарів:

Дописати коментар