пʼятницю, 18 вересня 2015 р.

Дуже багато блокнотів!

Вітаю!

Я розказувала в Інстаграмі (до речі, приєднуйтесь до мене там, я там більше всякого показую!) про благодійну ярмарку на Михайлівській площі. Це була моя перша спроба і абсолютно невдала(( Продала я аж один блокнот, людей не було, а працювала я перед тим два тижні майже нон-стоп.

Але не сильно я засмутилася, бо половину розібрали за наступні два тижні, а іншу половину забрав магазин)

Блокнотики хоч і простенькі, але милі , і мені хотілося б Вам їх теж показати!



Персиково-бірюзовий блокнот формату А6 (як і майже всі в цьому пості), з блоком та написом LOVE від Любці Пастушенко і пір'ячком від Вензелика. 


Чіпборд покрила золотою пудрою для ембосінгу


Форзаци продовжують квіткову тему з обкладинки


Цікаве поєднання зеленого з фіолетовим, чогось останнім часом воно мені дуже подобається)



Використала нарешті шифону квітку, яку мені сто років тому хтось подарував)



Цей блокнот підійде для якогось мрійника, який любить писати)



Рамочку покрила пудрою для ембосінгу віл ScrapEgo і як бачите вона ось така крупна і запікається комочками. Тут звичайно це дало цікавий об'ємний ефект, але не скажу, що я нею задоволена((( 


Форзаци теж в тему, дуже стильні


Ще одне улюблене життєрадісне поєднання - зелений із жовтим!



Тут мотиваційний напис і багато гудзичків та брадсів. Такий літній блокнот)))



Ну і мій улюблений - блокнот 15х15 см з пташечками! Такий ніжний і милий, що хочеться почати писати вірші)))


Дуже гарний бірюзовий колір тканинки, а на персиковій оксамитовій стрічці в тон брадсик



Блокнотів є ще багацько, скоро покажу) І деякі з них ще є в наявності!

Бувайте!

6 коментарів:

  1. Людочка, не расстраивайся! А блокнотики и впрям милашные!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та я і не сумую)) Знаю, що своїх людей вони ще знайдуть! Дякую!

      Видалити
  2. Дуже симпатичні і всі такі різні))))

    ВідповістиВидалити
  3. вітаю із почином!!! блокнотики чудесні!!!! останній із пташечками прямо міміміммімімшечка!!! п.с. а що не так із пудрою? антистатична подушечка+ембосити собі....мені дуже подобається фактура пудри, вона абсолютна не така як у всіх, і задає прекрасну фактуру для роботи!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Я просто люблю дрібненьку пудру, щоб гладко лягала, а тут вона така крупна. Я уже пробувала по різному, але так щоб подобалось, то не дуже виходить, і в знайомих те саме( Хоча чіпборд покривати класно, справді така цікава фактура)))

      Видалити