понеділок, 21 вересня 2015 р.

Листівки з вибійкою

Вітаю!

В моїй колекції штампиків недавно з'явились дуже цікаві зразки: дерев'яні) Придбала я їх на ярмарці в Музеї Гончара і вони для вибійки на тканині, але я вирішила спробувати використати їх в скрапі. І ось що вийшло:



Для цих штампів звісно не підходить будь-яке чорнила, а потрібні фарби. Я взяла фарби від Фабрики Декору (до слова, вони чудові і дуже якісні!), нанесла їх губкою і зробила відтиск. Ефект створюється дуже цікавий, бо відштамповка така аж об'ємна і не дуже чітка.


На першій листівці я зробила ось такий фон і додала напис на кальці




А тут один штамп-букет і напис (уже звичайними чорнилами)




Листівки вийшли ніжними та милими, про найважливіші почуття, надихнулася настроєм та букетом квітів

Літо у мене справді пронеслося із швидкістю світла, а ці квіткові листівки нагадують його запахи та яскраві кольори.


Думаю, що буду розширювати колекцію таких штампів, з ними виходитимуть цікаві роботи в традиційному українському стилі)

А поки що бувайте!

1 коментар: