середу, 7 жовтня 2015 р.

Конверт з нагоди одруження

Вітаю!

Покажу Вам конверт для грошей, мій перший)) Я от люблю для цього якісь цікавіші способи вигадувати: якісь коробочки чи альтер-об'єкти, але тут вирішила спробувати і класику)


Надихнуло мене на це нове завдання в Артклубі Моя країна - завдання 12 - Поштове, до якого я і вас запрошую! (Там подарунки такі, що ах!)


Конверт досить простий, зроблений за допомогою спеціальної дошки.
Використала папір від ScrapMir та багато квітів) Метелики - це крафт із золотим ембосингом.


Зав'язується він на такий бантик


Стеклянные капли (Дропсы). Прозрачный виконують в цьому конверті роль капельок роси, і ще ними заповненні серця. Також тут є акценти з Жидкий жемчуг БЕЛОЕ ЗОЛОТО


З іншого боку


І всередині


Для завдання:

Бувайте!

1 коментар: