вівторок, 6 жовтня 2015 р.

Листівки ніжні для Фабрики Декору

Вітаю!

У мене тут порція листівок, створених за допомогою матеріалів Фабрики Декору. Цього разу я випробовувала три нові продукти для себе: акрилові пластівці, пудри та акрилові фарби. Розкажу про враження від фарб: вони мають м'яку консистенцію, не густі, але й не рідкі, дуже гарно змішуються між собою та іншими фарбами (я пробувала їх змішувати навіть із спреями та рідкими дотсами!). Їхні кольори дуже приємні та чисті, а при висиханні вони стають матовими, що мені дуже подобається! 

Акрилові пластівці теж сподобались, з ними можна творити такий цікавий об'єм - наприклад листя чи морські хвилі, можна просто клеїти як яскраві акценти. А от що робити з пудрами я спочатку не знала))) Такий незвичний для мене матеріал був, але потім я спробувала різні варіанти і зрозуміла, що вони круті! А ще роботи з ними мають королівсько-сяючий вигляд! Отже, перейдемо до листівок))



В цій листівці я фон покрила грунтом і посипала пудрами Перламутрова пудра РОЗОВУЮ і Перламутрова пудра ИЗУМРУДНУЮ, зафіксувала спреєм: Аква-спрей "Английская роза". Нанесла Текстурну пасту с песком. Белую, її теж посипала пудрами і втиснула у неї Акриловые хлопья. Зеленый.



На фон вгорі нанесла Медиум акриловый. Прозрачный, змішавши його з Акриловая краска "Деко акрил". Лесная зелень, через Трафарет «Листочки-ажур». І проштампувала рукописним штампом.

Додала напис на вирубці...


...і багато в'язаних квіточок та листочків.



Для:



Наступна листівка - з нагоди одруження. В таких яскравих незвичних кольорах, дуже ніжна та блискуча)) І з цього фото ви можете зрозуміти, який омріяний ножичок у мене з'явився)))


В цій листівці я розфарбувала дерев'яну троянду (Акриловая краска "Деко акрил". Розовый шеббиАкриловая краска "Деко акрил". ПерсикАкриловая краска "Деко акрил". Лесная зелень - розбавила білим ґрунтом) і підклала під неї серветку.


А на рожеві лінії, поки фарба ще не застигла, я нанесла Перламутровая пудра РОЗОВАЯ. Троянда стала ледь об'ємною і засвітилася! Фото не передає, але переливи шикарні!  



Додала напис на кальці гарячим ембосінгом, а біля напису я поставила капельки Жидкий жемчуг БЕЛОЕ ЗОЛОТО


Хочу взяти участь:


 І ще стосовно пудр: я для себе спробувала три способи їх нанесення: тонувати папір, вгрунтовувати їх у фарбу чи текстурну пасту або змішувати із ними. 

Ось в цій листівці я Перламутровую пудру РОЗОВУЮ і Перламутровую пудру ИЗУМРУДНУЮ пальцями втонувала в акварельний папір, а щоб пудра трималася, зафіксувала її Жемчужным спреем "Белый жемчуг". Вийшло ну дуже ніжно)))


Цинії віштампувала на кальці технікою гарячого ембосінгу і вирізала, прикріпила на об'ємний скотч, додала нитки-стебла і пайєтки. Напис теж ембосінг.




Хочу додати всі ці листівки до
Ось такі мої експерименти. Маю надію, вам сподобалось)) А ви вже всі новинки від Фабрики Декору спробували? Які матеріали ваші улюблені? Я от дуже люблю текстурну пасту з піском і дотси та дропси, а спробувати хочу деко-гелі. Ну і надіюсь, що у них колись з'являться пудри для ембосінгу))) 
Дівчата з Фабрики, то я так натякаю)))

Бувайте!

З любов'ю, Ваша Люда

Немає коментарів:

Дописати коментар