понеділок, 21 грудня 2015 р.

Улюблена пара блокнотів 2015 року

Вітаю!

Я знову з блокнотами, перед новим роком попросили мене зробити щось для магазину. Але цю чудову пару я віддати не змогла, поки тішать моє око дома))) 



Тут я використовувала чудову ніжну тканину Daily Like і це любов!!! І ці зимові балконні фото не передають її красивих віддінків. 



Подобається мені цей напис на блокноті, а ще крутий чіпборд, який продовжує кола на картинці


Під брадс з чіпбордом додала шифонову квіточку персикового кольору. І розкинула трохи дотсів Фабрики Декору



Квіткові форзици в тему до обкладинки


Цей блокнотик для:


Другий теж дуже схожий, але стриманіший в кольорах


Напис в сірій рамочці дивиться дуже стильно


Тут теж є шифонові квіти, брадс і дотси 



А ті золотисті сердечка - це така калька




І веселі форзаци


Полетять мої два красені на завдання:

Теплі - це саме те слово, коли я думаю про ці яскраві, але ніжні блокноти! Їх хочеться обіймати))) Недарма вони стали улюбленцями. Залишила б собі, але у мене тих блокнотів і так десяток)))

Квіти у мене на тканині

Хотіла так багато написати, але передсвятковий забіг дається взнаки, навіть зосередитись на чомусь важко) 
А як ваші приготування? Все встигаєте?

Я поки що прощатимусь, але сьогодні ще прийду)

З любов'ю,

Ваша Люда

3 коментарі:

  1. Очень нравzncz ваши блокнотики: яркие, солнечные. Красивая ткань на обложке:) Спасибо от блога 1000 moments!

    ВідповістиВидалити
  2. Чудовий блокнот! Такі гарні кольори!
    Дякуємо за участь у завданні від Аграфки!

    ВідповістиВидалити
  3. Ох, какие уютные!!! А тканюшки какие очаровательные! Спасибо от Аграфки! :)

    ВідповістиВидалити