четвер, 31 грудня 2015 р.

Новорічні вітання і мій 2015!

Вітаю вас, мої любі читачі та читачки!

Зовсім скоро наступить новий 2016 рік, і я ще хочу встигнути вас привітати та поділитись своїми враженнями від 2015 року.

Почнемо із скрап-підсумків) В інстаграмі всі активно діляться своїми #2015bestnine , але у мене в цій підбірці одні мої фото, напевне роботи мої вам не подобаються))) Тому я вирішила сама скласти свій топ-9 улюблених проектів минулого року. Вибрати було складно, бо я їх всі люблю, але хотілося як найбільше всього різного показати, тому ось що вийшло:


А ще я не полінувалася сьогодні підрахувати кількість моїх робіт за два з хвостиком роки, відколи я займаюся скрапбукінгом. І цього року я створила:

- 81 листівку, з них 28 новорічних
- 48 блокнотів, з них 8 кулінарні
-27 альбомів, майже всі з оформленням
-4 сторінки
-8 різноманітних коробок, циліндрів та Magic box
-6 нових видів запрошень
-10 обгорток на паспорт
-6 конвертів
-3 теги
-7 різних альтер та інших об'єктів 

Отак подивилась і зрозуміла, що встигла зовсім не багато, навіть минулого року блокнотів було більше. Але ж хіба в кількості справа? Наступного року у мене трохи інші плани на скрап і кількість відійде навіть не на другий план)))

А ще цього року мене запросили в дві дизайн-команди українських виробників Cherrylana designs та Chipbordik, і в фото-ДК ScrapCafe International. І я продовжувала творити в своєму коханому ArtClubUA, де ми з дівчатками стали такі вже рідні, навіть двічі зустрічалися всі разом в Києві та Львові! Люблю Вас, квіточки!

Цього року було багато цікавих замовлень-викликів, я уже сміялася, що у всіх клієнти як люди, хочуть дитячий бук чи весільний альбом, а у мене сторінки в Old Tatoo стилі, альбом на тему Холодного Яру чи велетенський циліндр. Але зате я стільки нового спробувала!

Дякую вам, що були зі мною! Вас небагато, але надіюсь, вам цікава моя творчість!


А загалом цей рік був не з найлегших, але і плоди приніс добрі! Починала його у депресивному стані, але з Божою поміччю вийшла з того, повикидала багато тараканів з голови, майже поборола хворобу, можна сказати навіть помудрішала)))



А вам бажаю в новому році багато щастя та радості, щоб ви та ваші рідні були здорові, щоб був мир в нашій країні і любов в наших домівках. Не бійтеся нічого, віддавайте все, надійтесь та дійте! І не чекайте 1 січня, понеділка чи ще чогось для змін і починань, ці всі новорічні плани такі умовності))) 


До зустрічі в новому році!

З любов'ю,

Ваша Люда

P.S. Хочу взяти участь в флешмобі Леночки Моргун "Скрап Итоги Года"2015.

Немає коментарів:

Дописати коментар