суботу, 12 грудня 2015 р.

Весільні запрошення

Вітаю!

Так, я знаю, що скоро уже другий тиждень грудня і у всіх в думках ялинки, гірлянди і новорічний настрій))) Але я таки зібралася вам показати свої весільні запрошення минулого сезону.

Ось такий темно-вишневий набір був хітом цього року! Я викупила всі стрічки такого кольору в нашому районі))) Але ж і виглядає дуже вишукано!



На запрошені поєднала перламутровий папір з орнаментом від Оксани Музики і папір з тисненням в дрібні троянди.


Напис - золотий ембосінг, ну і без метеликів не обійшлося.


Коробочки для подарунків



І розсадкові картки




А також все ще були популярні ось такі мої запрошення в рожевому кольорі)




Тиснення на перламутровому картоні і квіти з шифону моєї роботи



Всередині вкладка із тестом на кальці



Люблю весільні роботи і тепер з нетерпінням чекатиму наступного сезону.

З любов'ю, 
Ваша Люда

Немає коментарів:

Дописати коментар