вівторок, 15 грудня 2015 р.

Перша новорічна листівка

Вітаю!

З назви посту зрозуміло, що прийшла я вам показати зимову листівку, яка відкриває передноворічний марафон 2015))) Створилася вона десь тижнів два тому і тепер вона зовсім не самотня. Але все-одно пізненько я якось почала готуватися, хоча другий рік собі обіцяю, що вже в листопаді повитягаю новорічні прикраси!



В листівці використала папір із нового набору "Rustic Winter" від ScrapМир. Хоч я фанат червоно-зеленої новорічної гами, але я знала, що цей набір мені сподобається))) Декілька листочків з дерев'яним принтом, ніжні сніжинки, олені і все таке затишне, ммм!


Вибрала я різний "дерев'яний" папір, додала ажурні серветочки, чіпборд-напис від Вензелика і декілька стразиків)


Ну і звісно не могла я обійтися в новорічній листівці без улюбленої золотої пудри для ембосінгу. Ще й тепер у мене є ця крута пудра з глітером від Ranger - Gold Tinsel, гляньте який красивий блиск!





Маю надію, що скоро покажу вам ще багацько новорічних листівок)

З любов'ю,

Ваша Люда

1 коментар: