четвер, 24 грудня 2015 р.

Солоденькі листівки

Вітаю!

В блозі Cherrylana designs вийшло натхнення з моїми листівками, і я сьогодні покажу вам другу його частину, дуже солодку))


Перша листівка- про солодкі смачнючі макаруни! Великі макарунси та напис із цього набору, а маленькі з набору "Солодке життя" 


Я відштампувала спочатку великі елементи на фоні. Деякі тістечка я закривала таким самим вирізаним елементом коли штампувала, щоб вони ніби виглядали один із-за одного.





А тоді додала маленькі макаруни! Багато елементів у мене спеціально втікають за краї листівки, так створюється динаміка і красивий організований хаос)))





Друга листівка про мою любов - про каву!!! І напис про мене, бо без кави мені важко прокинутись та активно працювати)










Розфарбовувала я цю та попередню листівку і акварельними фарбами, і дистресами, і навіть пігментними чорнилами))) Також це можна робити спреями чи спеціальними маркерами для розфарбовування.





Для завдань:




Дуже мені сподобалось релаксувати з цими штампиками, взагалі я в захваті від цього кавового релізу!

Бувайте!

З любов'ю,
Ваша Люда

Немає коментарів:

Дописати коментар