середу, 23 грудня 2015 р.

Оновлення мого блогу!

Вітаю, мої любі!

Нарешті я можу вам похвалитись моїм оновленим блогом! Цю неймовірну красу намалювала для мене Олександра Червіняк
Я довго думала, що я сама зможу це зробити, але потрохи до мене приходило розуміння того, що все-таки професійні дизайнери мають більше знань і смаку. Але "свій" митець мені ніяк не траплявся. А тоді, завдяки конкурсу, який я проводила в своєму інстаграмі, я знайшла профіль Саші і зрозуміла, що це воно!
 Я звісно написала всю купу своїх побажань і бачень, і дякую Саші, що вона це витримала)))) Бо коли я сама це перечитала і уявила, як би це втілити, то зрозуміла що хочу непоєднуванні речі.

І коли Саша показала готовий логотип, то у нас трапилася любов з першого погляду. Хоча я відчувала, що вона мене зрозуміє і все буде чудово, але готовий результат мене вразив! 

І ось з такого вигляду як був у мене раніше: 


мій блог перетворився на справню принцесу)))

Шапка блогу була готова, для цього я взяла своє лого, але треба було визначитись із наповненням та іншими детальками.
Ви навіть не уявляєте, стільки часу я потратила на пошуки саме того шаблону, кольору, шрифтів, фото і тд.

Стандартний вид блогера мене уже давно дратував, тому я знайшла ось такий. Але він був сірий і не дуже привітний, треба було його індивідуалізувати) І полізла я в код HTML! Кожна деталька цього блогу налаштовувалася окремо, я навіть почала щось розуміти в тому коді, і тепер знаю, як вставити шрифт і навіть додати щось своє)) А скільки днів я намагалася поміняти колір іконки випадаючого меню!!! Дякую брату, який мені в цьому допоміг) Також я сама робила фон, своє фото (вирізала в Ілюстраторі елементи з лого), іконки меню...

І ось сиджу я зараз і задоволена нашою роботою!

Маю надію, що тепер вам буде у мене ще більш затишно і повертатись сюди буде дуже приємно)

Дякую вам, що ви зі мною!

З любов'ю,

Ваша Люда

3 коментарі: