понеділок, 21 грудня 2015 р.

Золото, дуже багато золота

Вітаю!

Я уже розпочала підготовку до нового весільного сезону) Хоч до чогось я готуюсь заздалегідь! А все тому, що творити запрошеня я дуже люблю. І з штампами майстерні Скрапштампінг вийшла у мене така золота-золота робота)




На запрошенні є шейкер, у вікрнечку якого ініціали молодят і золотистий глітер



Рамочка з дрібними квітами виглядає дуже витончено, а навколо неї золоті метелики, відшамповані на кальці золотистою пудрою для ембосінгу


А внизу я зробила бантик золотистими нитками і додала золоту пайєтку.


Для крутого завдання з неймовірним банером, від якого я у захваті))))))
Мої золоті елементи: глітер, пудра для ембосінгу, нитки, пайєтка


Щось у мене останнім часом золото у кожній роботі, як у сороки) Буду золоту пудру тепер кілограмами закупляти!

А як ви ставитесь для блискіток в роботі? Я от до скрапбукінгу золотистий взагалі терпіть не могла, золоті прикраси не ношу, а до золота в одежі ставлюсь як до леопардових принтів))) А тут якась просто дивна любов! 
Пишіть як  у вас!)

З любов'ю,
Ваша Люда

2 коментарі: