вівторок, 2 лютого 2016 р.

Весільна ніжність і нова ДК

Вітаю!

Я ще не хвалилася вам тут, що тепер я в новій дизайн-команді молодого виробника ChipBordik - в їхньому магазині недавно з'явилося море крутих трендових новинок, які вам точно сподобаються! 

А також почав свою роботу блог ChipBordik , де ви уже можете знайти багато натхнення від нашої команди! 
Ну і вчора там вийшов пост-натхнення про мою нову листівку, де я вперше працювала з цим чудовим чіпбордом.


Дуже мені хотілося створити щось ніжне, та й весільний сезон он починається, тому і листівка у мене з нагоди дня одруження


Надихнулася я чудовим весільним чіпбордом. Це була моя перша зістріч із ChipBordik і любов трапилася у нас із першого погляду і дотику, адже всі елементи надзвичайно красиві, білосніжні і дуже міцні! 

Першими попросилися в роботу ця пара наречених, яку я покрила золотою пудрою для гарячого ембосінгу. Пудра має в собі дрібненький глітер, тому вся листівка неймовірно сяє!

Також і напис зроблений золотою пудрою, а ще блиску додає перламутровий бісер та дрібнесенькі кришталеві кульки.


Пара розташувалася на красивій рамці, а під нею калька в золоті сердечки, золото не відпускає мене і в цьому сезоні)

А ще в цій листівці багато мережива, легкі шифонові квіти, багато ніжності та океан любові...


Вибачте, що так багато фото, але я в цю роботу нескромно закохана)))

Для завдань:


І дякую вам за ваші коментарі та відгуки! Я їх читаю, але тільки з електронної пошти, і досі не можу вам відповідати!(((( Стараюся якось вирішити цю проблему, але поки нічого не можу зрозуміти.

З любов'ю,
Ваша Люда

5 коментарів:

  1. Ничего себе, Люда! Поздравляю!
    Открытка очень настроенческая!

    ВідповістиВидалити
  2. Ой, яка чудова листівочка! Така ніжна, романтична, не перестаю милуватися!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю з новою ДК і чекатиму завдань))) Робота дуже гарна та святкова, супер)

    ВідповістиВидалити
  4. Отличная открытка! Спасибо за участие от блога Чайка shop

    ВідповістиВидалити
  5. Чудова весільна листівка, неймовірно святкова. Дякуємо, що ви надихнулись завданням блогу Чайка Shop.

    ВідповістиВидалити