пʼятницю, 6 травня 2016 р.

Листівка для мами і багато книг!

Вітаю усіх!
Христос Воскрес!

Це просто повернення блудної дочки, бо давненько мене тут не було))) Якось зовсім нема настрою до блогу, скрапу та іншої соціальної активності. Зате хочеться мати багато вільного часу, читати та вчити мови! Ось такий період в житті) 

Але сьогодні я таки покажу вам нову листівку для завдання із серії "Міські історії": Київ в ArtClubUA, де я розповідаю про Київ. Ви знаєте, що я довго не приймала це місто, але тепер у нас з ним любов, а люблю я його за можливість бути в епіцентрі, за цікавих людей, цікаві зустрічі, а ще за дивність і різноманітність! Саме такою і має бути столиця) 



Так як за умовами завдання робота може бути про Київ або про маму, то моя листівка присвячена найдорожчій людині для всіх. 
Вона в стилі CAS і в ній я використала чудові штампи від Лесі Зґарди: ШТАМП "БУКЕТ КУТОВИЙ" {FL052}НАБІР ШТАМПІВ "ЛЮБИ СВОЮ УКРАЇНУ" {T290} і Алфавіт, який я так і не знайшла на сайті (купляла його уже давненько).


Квіти на гілочці я запекла двома видами пудр для ембосінгу за допомогою техніки маскування. І золото із червоним дивиться просто шикарно!



А ось напис у мене складається і з готових букв, і з алфавіту)


Хочу взяти участь в завданнях:

І хочу додатися в галерею Травня

А ще у квітні в Києві проходив Книжковий Арсенал - подія, яку такі книгомани, як ми з чоловіком, чекали з велетенським нетерпінням! Черги цього року були ще довші, хоча новинок, як мені здалося, було менше, а може це ми багато з них встигли купити раніше  в книгарні.
І ось таку гору книг ми там придбали!


І я запрошую вас на мій YouTube канал, щоб подивитись відео, де я розказую про всі ці книги і розігрую листівку!



До зустрічі!

З любов'ю,
Ваша Люда

5 коментарів:

  1. Яркая и красивая открытка! Спасибо за участие в задании от Evolution Scrap!

    ВідповістиВидалити
  2. какие шикарные штампы! Эмбосинг великолепен!
    Очень красивая открытка в итоге вышла! Спасибо за участие в задании блога Evolution scrap!))))))

    ВідповістиВидалити
  3. Замечательная яркая открытка получилась! Сочетания красного золотого и белого - беспроигрышный вариант! :) Спасибо за участие в задании Scrap Kit Club

    ВідповістиВидалити
  4. Открытка чудесная!!! Спасибо от Scrap Kit Club.

    ВідповістиВидалити
  5. Очень понравилась идея с эмбоссингом! Спасибо за участие в задании. ТМ Lesia Zgharda

    ВідповістиВидалити