пʼятницю, 29 липня 2016 р.

Insta-альбомчик про мою весну

Вітаю усіх!

Повернення блудної дочки у світ блогосфери!
Я тут трохи пропала в своїй роботі та booktube-каналі, але дуже хочу повернутися. Можливо у іншому форматі, з великими оновленнями та розширенням тематики... Але це поки що плани, шукаю часу і сили на здійснення!

А розповісти я хочу про новий альбомчик, який я створила для себе! Це просто дивовижно, бо за майже три роки мого скрапбукінгу це лише другий мій альбом для себе)))) Він створювався для блогу виробника Chipbordik, де вже можна читати моє натхнення, а я продублюю його і тут.

Нарешті трапилися якісь виняткові магнітні бурі і я почала оформлювати свої фото з інстаграму, які роздрукувала ще весною! А надихнув мене наш прекрасний чіпборд. 
Розмір альбому 13х14 см, в ньому поки що п'ять з половиною розворотів і він розповідає про мою цьогорічну весну.



Обкладинка у мене золотисто-бірюзова, любов будь-якого скрапера!
А напис Instagram та рамочка зробили обкладинку дуже вишуканою і легкою!



Заглянемо до середини! Перший розворот не зовсім і розворот, бо зліва у нас надихаючий форзац з дівчинкою з фотоапаратом (то ніби я))))


Папір я використовувала від білоруського виробника Каралікі, колекція "Summer love" і трохи "Supergirl". Взяла їх дві на пробу і хоч,звісно, недопрацювання є, мені сподобалось. От такий папір, що з ним дуже легко і не страшно працювати, та й дуже універсальні дизайни. Хотілося б більшої плотності, але наші українські виробники ще тонші. Ну і зріз хоч і трохи мохриться, та все ж не так сильно, як в деяких)))) Я задоволена, куплю ще!


Тут красується Подвеска сердце


А ось і перше фото, де зображена моя дорога з роботи додому (я працюю в Музеї архітектури та побуту в Пирогові).


Веточка 5 підтримує тему природи на цій сторінці


Другий розворот культурно-просвітницький))) Зліва тут лекція Ярини Цимбал про Розстріляне Відродження та Гео Шкурупія, а справа - розповідь про виставку Марії Приймаченко в Мистецькому Арсеналі. 


Українську тему підтримує така геометризована модерна Веточка 8, яку я трохи порізала і покрила золотим ембосінгом.


А ще тут пташки на гілочках і маленькі квіти з картин Приймаченко


Третій розворот знову про мою роботу - це був мій перший місяць і мені подобалося))


Тут у мене Фотик і трохи спогадів. До речі, всі написи просто переписувала з Інстраграму чорним тонким лінером.


Це фото розповідає про мій обід на природі та Андруховича, і тут Сердечко с флажком виділяє те, що люблю найбільше: книги і каву))))



Четвертий розворот - про їжу, вийшов дуже солодким і ніжним




Дуже милі ці лопаточки Кухня 2



За фотографією сховалася кишенька з розповідю. За цим тегом я показую свої кулінарні шедеври, які з'являються і поїдаються переважно перед північчю)))


І останній розворот - мій улюблений! Такий весь сповнений любові, але разом з тим не ванільний!


Мою розповідь знову ж таки про роботу (я тут оцифровую старі архівні матеріали) дуже класно доповнив Бордюр сердечки




А це така невелика сторінка, де з одного боку фото...


А з іншого кишенька з кальки та знову розповідь)


Я дівчинка економна, люблю використовувати навіть найменші залишки, і дивіться як сюди ідеально вписався шматочок Фон 2



Остання сторіночка з смачним романтиним фото і знову ж таки кусочком Фон 7


Поки що це все, треба додрукувати фотографії. На форзаці залишила кишеньку для інших фото.

Продовження буде...

Хочу з цим мініком взяти участь в челенджі від Караліків:
Коллекция месяца: июль - Summer Love
Як я казала, тут колекція "Summer love" і трохи "Supergirl".

Бувайте!

З любов'ю, ваша Люда!

Немає коментарів:

Дописати коментар