четвер, 4 серпня 2016 р.

Принцеси, замки і трохи єдинорогів

Вітаю, любі!

У кожного це по різному, але мене дуже часто надихають певні матеріали. От може я б ніколи і не подумала спробувати щось таке, але з'явиться у мене якийсь цікавий папір чи новий штамп, і я дивлюсь-дивлюсь на нього і надихаюсь на якусь роботу. Так було і з цим альбомом, бо коли мені прийшла дизайнерська посилка від Chipbordik з принцесячим набором, я зрозуміла, що час діставати свої папірчики з єдинорогами від MoNa design, намальовані Дашею, і творити якусь ванільну мімішність.

Так створився цей альбомчик 20х20 см - я правда не знаю, чи мені щось вдалося, бо я все-таки легкий американський стиль люблю більше в дитячих роботах, але нехай перша спроба буде така, трохи стандартна, але мила)))



В альбомі є все, що люблять справжні принцеси: карети, замки, корони, квіти і, звісно, єдинороги))


Ніжні кольори на тканині та папері якось дуже гармонійно склалися. А в'язані квіти та мереживо роблять альбом затишним. І зробила спідничку із ніжної стрічки з органзи


На обкладинці я використала чудовий чіпборд Карета большаяВолшебная палочка Princess та Корона Princess and Unicorn. Все таке ажурне і дуже красиве!



Ззаду все лаконічно: мій логотип і мереживо


Перший форзац із захмарними замками


Фірмові смачнючі солодощі від Даші


А тут у мене кишенька із кальки в золоті сердечка, де можна вставити бірочку чи відбиток ручки-ніжки.


На конверті Гирлянда флажки сердца, а вгорі пливуть Облака


І другий форзац з кишенькою для додаткових фото чи чогось цікавого, і тут море корон та єдинорогів)))


До речі, сторінки в середині просто чисті картонні, молочного кольору і з таким фігурним краєм.


З альбомом візьму участь у завданнях:



Така солодка-пресолодка ніжність у мене вийшла з Chipbordik!
Дуже цікаво почути вашу думку! Ви самі любите такі роботи чи теж не фанатієте від єдинорогів?))

Я поки прощаюся!

З любов'ю,
Ваша Люда



Немає коментарів:

Дописати коментар