четвер, 18 серпня 2016 р.

Сторінка на другу річницю одруження

Вітаю вас, любі!

Ми тільки повернулися з подорожі Карпатами і я все-ще трохи не тут! Думками я в  горах і ніяк не повернуся до робочого ритму) 

А прийшла я вам показати романтичну сторінку. Я їх роблю ой як рідко, але тут було замовлення від дуже-дуже дорогих людей, наших друзів, які святкували два роки з дня одруження. Недавно у них народилася донечка і тому сторінка якраз про це і оповідає: про їх чудову сім'ю!



Я тут використала дуже красиву колекцію від Kaisercraft's "On This Day". Зазвичай я папір цього виробника бережу як золото і дістаю тільки помилуватися, але до цих фото і цієї теми він підішов ідеально)


Також тут я використала чудовий чіпборд від Woodchic  Три серця, що символізують їх сім'ю, яка поки-що налічує трьох людей, та красиві Квіти.


Також багато квітів я вирізала із паперу - це напевне улюблений мій декор))


А ще тут мереживо, ажурні серветки, і калька. Хотілося, щоб вона була насичена, але разом з тим легка і невагома. Головне, що замовникам сподобалося)


Хочу взяти участь взавданнях:
Я його перевернула трішки)

У мене повторюються вирубані серветки та вирізані квіти.





Я чекаю ваших вражень про сторінку,бо ви знаєте, як я їх боюся робити! Тому критикуйте, не соромтеся)))

Скоро вам ще альбомчик покажу, до зустрічі!

З любов'ю,
Ваша Люда




Немає коментарів:

Дописати коментар